000 01742nam a2200313 i 4500
008 241203s2025 sp c glg
017 _aVG-742-2023
020 _a9788411104586
080 1 _a82-T
100 _aCarballeira, Paula
_eaut
_d(1972-)
_9307623
245 0 _aWombo Combo
_c/ Paula Carballeira
250 _a3ª ed.
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2025
300 _a85 p.
_b: il. cor
_c;19 cm
500 _aUn texto teatral vibrante que aborda desde a empatía o fenómeno das vidas virtuais e a soidade na adolescencia.
505 _aFicha de lectura accesible na ligazón: https://recursos.grupoanaya.es/catalogos/proyectos_lectura/XG00384301_9999961256.pdf
520 3 _aSara odia a súa vida, ou polo menos a súa vida real: non ten case amigas e moito menos amigos; búrlanse do seu aspecto; non é brillante nos estudos, nin sequera mediocre... Sara ten a sensación de que podería desaparecer e ninguén se decataría. Pero Sara ten outra vida, unha vida virtual onde xoga en liña con ducias de persoas e é imbatible nas loitas facendo "Wombo Combo". Sara pasa cada vez máis tempo diante da pantalla: deixa de falar, de comer, de durmir... Ata que entra nun videoxogo novo onde debe ir superando retos se non quere sufrir as consecuencias.
521 _aTER
650 _aIdentidade
_9307624
650 _aSoidade
_95525
650 _aAdolescencia
_9307625
650 _aAdicción
_912234
650 _aVida virtual
_9307610
650 _aVideoxogos
_914473
700 _aCheshire, Paula
_eill
_d(1993-)
_9169860
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro/de-11-anos-en-diante/wombo-combo-paula-carballeira-9788411104586/
997 _e3
_dValidado